(Polski) Ebike – sterownik, manetka, miernik mocy, takie tam

Sorry, this entry is only available in Polski.

5.00 avg. rating (99% score) - 7 votes

8 Comments

  1. Dzieki za serie artykułów o rowerach elektrycznych.
    Szkoda ze to już ostatni.
    Nakręciłeś mnie na budowę swojego roweru elektrycznego.

  2. Pikacza można wgrać też do taniej podróbki HK-010, kosztuje to to na ebay 14$ z przesyłką :)
    Tak wygląda: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_193921_1.jpg

    • Dzięki za wskazówkę. Strasznie ciężko to znaleźć, znalazłem chyba dwie oferty po 17$. Wszystkie wyniki szukania to miernik taki jak mój lub jakiś inny badziew.

  3. Super artykuły, w ogóle bardzo fajny blog.
    Mała uwaga co do środka ciężkości i skrętności jednośladu. Moim zdaniem podniesienie środka ciężkości w ogólności zwiększa skrętność maszyny. Oczywiście nie jest jedyny czynnik, który o tym decyduje (chociażby kąt główki ramy) ale tak jest. Nie na darmo motocykle sportowe mają wysoko osadzoną masę. W Twoim przypadku mogłeś tego nie zauważyć, bo razem z podniesieniem środka masy dodałeś nieco kilogramów więc zwiększył się też efekt żyroskopowy, który “każe” jechać na wprost i wyprowadza jednoślad ze złożenia. W efekcie wrażenie, że rower gorzej się prowadzi. Zmieniła się jego charakterystyka.

    • Może użyłem złych słów, ale chodziło mi o ogólnie pojęte pogorszenie się prowadzenia. Jest tak jak piszesz, efekt żyroskopowy, trzeba z większym wyprzedzeniem zaplanować manewr bo wykonanie go w ostatniej chwili będzie trudniejsze. Ale to dotyczy tylko pierwszych kilometrów, potem nie ma już problemu. A wspomniałem o tym bo mało co nie wylądowałem na ogrodzeniu :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please leave these two fields as-is: