(Polski) Taka tam… lampka do roweru 50W LED

Sorry, this entry is only available in Polski.

5.00 avg. rating (99% score) - 10 votes

13 Comments

  1. petarda :D
    jaki jest koszt takiego zestawu? i na ile czasu świecenia wystarczają przygotowane przez Ciebie komplet cel? :D
    jestem zafascynowany :D

    • W moim przypadku to 1,5 godziny, szacunkowo, bo jeszcze nie udało mi się wyjeździć za jednym razem akusów do końca.

      Lampę dostałem, akumulatory miałem, dokupiłem tylko koszyki, przetwornicę, i zabezpieczenie łącznie za 45zł.

      Jak na tak niski nakład kosztów i pracy, wyszło bardzo fajnie. Lampa mogłaby mieć odrobinę lepsze skupienie ale i tak jest ok :)

  2. Witaj

    Nie martw się, ja kiedyś jeździłem z 35W ksenonem, chińską przetwornicą do niego i żelówką 12V 7Ah :) Nie ma sprecyzowanych przepisów odnośnie światła rowerowego. Z przodu ma być białe, ciągłe (nie pulsujące). Wszystkie migające przednie lampki są niezgodne z prawem. Twoja modyfikacja jest w pełni legalna :)

    • Ale że jak, że piszę jak bym się o coś martwił? Wiem że jest legalna :)

    • > Nie ma sprecyzowanych przepisów odnośnie światła rowerowego

      Co do mocy faktycznie nie ma. Muszą być widoczne z min. 150 metrów. I zamontowane na odpowiedniej wysokości.

      > Wszystkie migające przednie lampki są niezgodne z prawem

      Nie jest to prawda. Z przodu można (już) migać.

  3. Lampka fajna, nie ma co :)

    Ale bardziej mnie interesuje jak nałożyłeś na film ten licznik i mapkę.

    Pozdr.

    • Rejestrowałem trasę w endomondo, którą potem wyeksportowałem do pliku. Plik importujemy do programu DashWare, który umożliwia nałożenie na film różnych wyświetlaczy, liczników i mapek. Dane z endomondo trzeba zsynchronizować z nagraniem, a potem zapisać materiał tak jak w każdym innym programie do obróbki wideo. Być może zrobię z tego mały poradnik bo jest to ciekawe :)

    • To ja poproszę :)

  4. to już chyba lepiej kupić SolaStorm 2 Latarka rowerowa 2xCREE 2400lm, ale gratuluję pomysłu i wykonanaia

    • No nie 2400lm, kogoś na allegro chyba poniosło. Ale fakt, warto kupić coś w ten deseń, jest pełno tańszych klonów które wystarczą na rower :)

  5. Fajny projekt do straszenia ludzi łażących wieczorami koło lasów, albo na jakiś polnych drogach. Idziesz sobie drogą i nagle widzisz takie mocne światło, myślisz motocykl, quad albo jakaś inna duża cholera, schodzisz na bok, a tu…rower ;D

  6. Projekt bomba, są tylko dwie literówki na schemacie. “Constatn” zamiast Constant.
    Pozdrawiam

    • A co gorsze, to w opisie rysunku do sąsiedniego artykułu o oświetleniu aneksu są identyczne literówki, wiem i widziałem, może przy okazji poprawię :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please leave these two fields as-is: